פן נוסף שלי

במסגרת סקרנותי ללמוד ולהתפתח מקצועית, נחשפתי בשנים האחרונות למידעים שפיתחו בי את היכולת לראות את תהליכי החיים בעיניים נוספות. אלו העיניים של "תודעת העל". אנו עדים כיום לשינויים מאד משמעותיים בעולמנו, תפיסות והרגלים של אלפי שנים שפתאום משתנים. קצב החיים שלנו תופס תאוצה שלא היתה כמותה מעולם. כל אלה משפיעים על חיינו בכל התחומים. הכל מהיר, סוער ודינאמי, וההתמודדות עם השינויים האלה לא תמיד קלה.

 

הרווח שלי מ״תודעת העל״

'תודעת העל' הינה מקור של ידע גבוה שמטרתו להקל עלינו את ההסתגלות למציאות החדשה. היא מסבירה איך שינויים אלה גורמים לנו לעיתים לחוות חוויות בצורה קיצונית יותר, עוצמתית יותר. ההבנות שקיבלתי ממיידעים אלו נותנות לי כלי נוסף בדרך התמיכה שלי ביולדת ובבן זוגה. כשאני מתבוננת היום בבני זוג המתמודדים עם האתגרים שסוף ההריון והלידה עצמה מציבים בפניהם, אני רואה את סוג האנרגיה בעזרתה הם מתמודדים. מתוך כך אני יכולה להגיע אליהם עם התמיכה המדוייקת המתאימה להם. ההתבוננות האנרגטית עוזרת לי לכוון את הזוג אל מה שנכון להם כדי לחוות את קסם התהליך ולהגיע אל שיאו בתחושת מיצוי של חוויה מעצימה וחיובית.

ייחודה של קבוצת מיידעים זו עבורי, שהיא מביאה שילוב בין רוח וחומר. כלומר, הבנות רוחניות גבוהות עם כלים מעשיים. הבנות אלו מוסיפות לי רוגע ויכולת להיות נאמנה לעצמי.

 

״תודעת העל״ ותהליך הלידה

"תודעת העל" מדמה את תהליך ההיריון והלידה למי נהר הזורמים אל עבר המפל. הם מתחילים לנוע ברכות ובאטיות, לעיתים, סוטים מעט לצדדים בגלל השרטונים שבדרך. עם תחילת הלידה הם נהיים שוצפים, עוצמתיים, מתחזקים ומתגברים. ברגע שהתחילה הלידה זרימתם לא נעצרת. כל יולדת תחווה אחרת את התהליך הזה, פיזית ומנטאלית. אחת תהיה שוצפת, קוצפת, תזזיתית ופעילה והאחרת תהיה שקטה, איטית ומתכנסת בבועה, בלידה שלה. ביכולתי להושיט לכל אחת את היד המתאימה לה ברגע הנכון, כדי שתוכל להתמסר לתהליך, להיסחף עם הזרם בדרכה שלה ולשלב כוחות עם קסם הבריאה ועוצמת הטבע שלוקח אותה בבטחה וללא בזבוז משאבי אנרגיה מיותרים אל המפל- הלידה.

עבורי, למידה זו הכניסה שקט נפשי והבנות, איתגרה את החשיבה שלי והוסיפה לי גמישות מנטלית. אני נעזרת בגמישות זו ובתובנות אלו באינטראקציה שלי עם כל אדם וכמובן עם נשים בזמנים המשמעותיים של סוף היריון ובמהלך הלידה עצמה, וחווה שזה מסייע לי לדייק את התמיכה שאני נותנת לכל יולדת, כדי שתוכל באמת "ללדת בדרך שלה".