״ללדת בדרך שלך״:
ליווי לאורך כל ההריון ועד לאחר הלידה

בחרתי להיות "דולה בדרך שלך" וללוות אותך:

  • ממקום של ידע קדום פנימי ועמוק, שאני נושאת בתוכי , מעצם היותי בת, אשה ואם שמיישמת את כוחה בתהליכי ההיריון והלידה מדורי דורות.
  • בזכות הנתינה וההכלה שלי את האשה שמולי "ללדת בדרך שלה", לפי בחירתה, כוחה ורצונה.
  • בזכות התאמת הדיוק הנכון לכל אשה בדרכה והיכולת שלי להגיע אל מקור הכח שלה ולכוון אותה אל העוצמה שלה, בסדר וארגון , בשקט וברוגע.

ביחד נבנה לך תכנית שתביא אותך ללידה עם גוף בריא ואנרגטי

הלידה היא שיאו של תהליך ארוך שמתחיל עם ההפריה, או עם התכנון להכנס להריון.

אשה שמתכננת להכנס להריון, טוב תעשה אם תתמקד כבר משלב ההכנה בשימת דגש על כל העובר על גופה: תזונה, פעילות גופנית, התייחסות לסממנים פיזיים ומנטליים, כדי לשפר את איכות ההריון כבר משלב ההתעברות.

"ללדת בדרך שלך"- זו הדרך שלי ללוות אותך ללידה בריאה, מעצימה וחווייתית.

הלידה היא שיאו של התהליך שהחל בגופך עם הכניסה להריון. אני רואה בליווי שלי, דרך בה נצעד ביחד לאורך חודשי ההיריון. נחווה ביחד את ההתרחשויות החלות בגופך, השינויים שאת חווה, הדברים עליהם יש לשים דגש מיוחד כמו: תזונה נטורופתית בריאה המותאמת לך ולעוברך, סיוע במיחושים שונים ובעיות בריאותיות שיכולים להופיע בהיריון, ע"י טיפים תזונתיים וטבעיים, צמחי מרפא, טיפולי רפלקסולוגיה המותאמים וממוקדים להריון. אלווה אותך לאורך כל הדרך בתמיכה ובהדרכה, בה נלמד להכיר זו את זו, נעזור לבן/בת הזוג להשתלב בחוויה ולהרגיש שותף לתהליך. אתן גם לו/לה את הידע והכלים להם הוא זקוק כדי שיוכל לתמוך בך בדרך הטובה ביותר. נעבור קורס הכנה ללידה בו אתן לכם את כל האינפורמציה לה אתם זקוקים, תוכלי להבין בדיוק יתר מה רצונותייך, מה הפנטזיה שלך ללידה, ואני אוכל לדייק אותך אל מקום הנוחות והבטחון שלך כבר משלבים ראשוניים, כך שכולנו נגיע ללידה כצוות שמכיר אותך, יודע מה חשוב לך, מה את אוהבת, ויודע לתמוך בך ולמקד אותך לשם.

 

לשם כך נבנתה תכנית מוצר הדגל שלי, הכוללת 9 מפגשים :

(התכנית יכולה להיות מודולרית, ומאפשרת הצטרפות אליה בכל שלב שיתאים לך.)

 

מפגש ראשון: הריון בריא בגוף בריא

הפגישה הראשונה שלנו תתמקד בך, בחייך ובהרגלים שלך. נערוך תשאול נטורופתי מקיף, שבעקבותיו אבנה לך תפריט המותאם לגופך ולאורח חייך ומכיל את כל אבות המזון ותוספי המזון המומלצים להם את זקוקה בהיריון וכמובן התייחסות לבעיות בריאותיות המתעוררות בהיריון כמו, בחילות , צרבות וכו'. כך תוכלי לקיים אורח חיים איכותי ולשמור על היריון בריא בגוף חיוני ומתפקד.

 

מפגש שני: טיפול רפלקסולוגי - להרגיע, לייצב, לתמוך ולחזק

טיפול רפלקסולוגי שהוא בעל אפקט מצטבר לגוף וגם לנפש, ולכן התמיכה לאורך חדשי ההריון חשובה כל כך. הטיפול מרגיע, מסייע ליציבת הגוף שכל כך חשובה בהריון, ותורם לתחושת חיוניות ואנרגיה.

בעזרת הרפלקסולוגיה, ניתן לטפל בסימפטומים השונים שאת חווה, לחזק את הקשר שלך עם גופך, תוך לימוד שיטות נשימה והרפיה, לתת את הרוגע והאיזון שאת כל כך זקוקה להם עכשיו.

 

מפגש שלישי: טיפול רפלקסולוגי - הכנת הגוף ללידה

סמוך יותר לתאריך הלידה המשוער, אעניק לך טיפול רפלקסולוגי שיתן לך כח וחיוניות לשלב האחרון והקשה של ההיריון ובמידת הצורך אם תעברי את השבוע ה-40, ניתן לתת טיפולי זירוז שיעזרו לך ולעובר להניע את תהליך הלידה בצורה טבעית.

במידה ותרצי טיפולים נוספים, אשמח כמובן להעניק לך אותם.

 

מפגשים רביעי עד שביעי: קורס הכנה ללידה - ידע וכלים לתמיכה בלידה

את, בן זוגך ואני נעמיק את ההיכרות ביננו בארבעה מפגשי הכנה ללידה פרטניים, בהם נעבור על כל מה שחשוב שתדעי, מה שתרצי להעמיק בו ולדעת עוד.

בקורס נלמד חומר תיאורטי בשילוב עם התנסות חווייתית: עיסויים, תנוחות, תנועתיות, הרפיה ונשימות. מעבר לכך יעזור לך הקורס להבין מהי "הדרך שלך ללדת" , להגיע ללידה עם ידע וכח, רגועה ובטוחה בגופך לעבור לידה מעצימה וחוויתית בדרך שלך.

יולדת שעברה קורס הכנה ללידה תגיע ללידה רגועה וממוקדת יותר ובכך תתרום ללידה שלה להתקדם בצורה אופטימלית.

 

מפגש שמיני: בו נגיע אל השיא - הלידה

המוטו שלי בליווי הוא לעזור לך לדייק את עצמך אל מקום הנוחות שלך, ולעזור לך בשקט וברוגע למקד אותך אל צרכייך ורצונותייך, כדי שהלידה תוכל להתנהל בצורה האפקטיבית ביותר.

בפועל, אהיה איתך מהרגע הראשון בו תתחיל הלידה (פיזית או טלפונית, בהתאם למצב ולצורך).

בהמשך, ניישם ביחד את הכלים שלמדנו: נשימות, עיסויים ותנועה, כדי לקדם את הלידה. אני אוסיף את הכלים שלי: רפלקסולוגיה, עיסויים, הומיאופתיה, צמחי מרפא, דמיון מונחה ותמיכה רגשית.

במידה ותבחרי ללדת עם אפידורל, אהיה אתך ואעזור לך להגיע למצב האופטימלי לקבלת אפידורל כדי לקדם את הלידה בקצב הרצוי. נוכחותה של דולה בשלב זה הוא חיוני ביותר, כאשר את מחויבת בשכיבה על המיטה, בחוסר תנועה, זה הזמן בו שינויי התנוחות וההנעה שאעשה לך, יעזרו לעובר להתברג נכון באגן ולהיכנס לתעלת הלידה. חוסר תנועתיות יכול לעכב את הלידה ולגרום לשיבושים במהלכה התקין.

אני אהיה שם עבורכם לאורך כל הלידה, אקשיב, אגע, אתמוך,אדריך את בן זוגך איך לעזור לך, אניע, אעודד, אסביר ואבהיר דברים שקורים, ואסייע לכם להבין ולשקול את בחירותיכם, בהתאם למצב הרפואי.

 

מפגש תשיעי: תינוק נולד, אמא נולדה, משפחה נולדה

לאחר הלידה, אמשיך להיות אתכם בקשר. לסייע לתמוך, לייעץ בכל דבר שתזדקקו לו.

אשמח לבקר אותכם בביתכם לסיכום ועיבוד החוויה הכי גדולה שעברתם בחיים.

 

לקביעת פגישה >